Az Auguszta Hotel Zrt. vezetése elkötelezte magát az ISO 9001:2015 minőségirányítási rendszer folyamatos működtetése és fejlesztése mellett.
Ügyfeleink megelégedettségének növelését, valamint az elvárt üzleti eredmény elérését folyamat és rendszerszemléletű, tanúsított irányítási rendszerek alkalmazásával valósítjuk meg.
Vevőink eléréséhez, kapacitásunk minél teljesebb kihasználásához elengedhetetlen a világ változásaira érzékenyen reagáló, aktív értékesítési és marketingmunka.
Tevékenységünk középpontjában egy olyan gondolkodásmód megvalósítása áll, melynek célja a vevők, (DE, illetve a hallgatók és a szállóvendégek) igényeinek folyamatos feltárása, rugalmas és minél teljesebb kielégítése, valamint megelégedettségük állandó fokozása.
A szervezet, a vevői követelmények megértése, valamint a folyamatok fejlesztése érdekében a kockázatalapú gondolkodást tevékenységünk részére tette a folyamatok tervezése és működése során
A megvalósításhoz elhivatott, a minőségi szolgáltatásra érzékeny, a korszerű ismereteket alkalmazni képes, csapatmunkára alkalmas, világnyelveket ismerő, kezdeményező, a dolgozók munkáját eredményesen integráló és irányító vezetőket, valamint szakembereket alkalmazunk, illetve ismereteiket folyamatosan ilyen irányban fejlesztjük tovább.
Szolgáltatásunk színvonalát meghatározza az emberi erőforrás teljesítménye mellett az infrastruktúra állapota. Mindannyiunk számára alapvető érdek, hogy azt minél hosszabb távon meg tudjuk őrizni, sőt lehetőségeink szerint tudjuk fejleszteni. Ezért a munkatársainktól és az alvállalkozóinktól is elvárjuk az ez irányú elkötelezettséget a magas szintű szolgáltatás megteremtésére érdekében.
Kedvelt diákotthon és szálló szeretnénk maradni, ennél fogva a szolgáltatások folyamatos bővítésével vonzó, a diákok és a szállóvendégek számára nélkülözhetetlen „Otthonná” kívánunk válni.
Ezen feltételek kielégítése az Auguszta Hotel Zrt. hírnevét erősíti és hozzájárul kitűzött céljainak eléréséhez.
Debrecen 2016. április 15.
Bernáth Lajosné
szállodaigazgató